czwartek, 12 marca 2015

Wyzwanie 2015: Przeczytam 52 książki w 52 tygodnie.

W zeszłym roku udało mi się zrealizować wyzwanie "Przeczytaj tyle, ile masz wzrostu". W tym roku postanowiłam przeczytać 52 książki w 52 tygodnie, czyli czytać jedną książkę tygodniowo. 


Podsumowanie stycznia i lutego


W dwa miesiące (8 tygodni) przeczytałam 10 książek.

- "Galeony Wojny" (tom 1) Jacek Komuda
- "Galeony Wojny" (tom 2) Jacek Komuda
- "Rycerz KielichówJacek Piekara
- "Syrena" (tom 1) Tricia RayBurn
- "Głębia" (tom 2) Tricia RayBurn
- "Mroczna toń" (tom 3) Tricia RayBurn
- "W cieniu winorośli"  Kathie DeNosky, Eileen Wilks
- "Noc śmierci"  Heather Graham
- "Projekt Babilon" (tom 1)  Andreas Wilhelm
- "Jeżynowa zima"  Sarah Jio


Kochani ostatnio miałam dla was mniej czasu, ponieważ byłam na urlopie w Zieleńcu. Pogoda się udała, pojeździliśmy na nartach, popluskaliśmy się w basenie, ale szczerze mówiąc nie odpoczęłam ;) Za dużo się działo. Mam nadzieję, że szybciutko nadrobię zaległości na Waszych blogach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...