sobota, 28 marca 2015

Nowości w mojej kosmetyczce ... i nie tylko (14)

Kochani przedstawiam , co nowego pojawiło się u mnie w marcu. Dwie przesyłki były całkiem niespodziewane i tym bardziej miłe. Część rzeczy przedstawiłam już na moim FanPage'u, a nawet zrecenzowałam.


Zacznę od przesyłki, której się nie spodziewałam :) Od Pachnącej Szafy otrzymałam super niespodziankę:
- odświeżacz powietrza z kolorowymi ozdobami Gruszka z czekoladą 
- pachnące kulki Bambus&Liczi
oraz coś na ząb ;)
- czekoladę z gruszką 
- herbatę z liczi
Po raz kolejny udało mi się wygrać konkurs organizowany przez Face&Look oraz Pollena-Eva. Otrzymałam:
- żel pod prysznic
- mydło w płynie
- żel do mycia twarzy
- krem pod oczy
- krem do twarzy

W ramach nowej współpracy z CosmoSPA otrzymałam paczkę z mnóstwem wspaniałości. 
- glinka czerwona 100g
- czarne mydło
- mydło Black Seed Soap
- olej arganowy
- zestaw do nakładania masek 

Kolejna przesyłka w ramach współpracy ze sklepem betula-kosmetyki.pl. Tym razem postanowiłam sprawdzić , jak spisze się naturalny dezodorant z linii różanej Lavera. Otrzymałam również próbki kosmetyków Sylveco.

Druga niespodziewana paczka, tym razem od Bio Beauty. Otrzymałam:
- masło do ciała
- uniwersalny krem
- kilka próbek
Przypominam, że obowiązuje rabat 10% na hasło BLOG.
Mój blog został również zakwalifikowany do konkursu z marką Kemon. Otrzymałam lakier do włosów, który muszę zrecenzować.
Jako jedna z 1000 testerek mam przyjemność poznać produkty Rimmel. Otrzymałam:
- podkład
- tusz do rzęs
- próbki dla koleżanek


Pierwszy raz udało mi się dostać do testów na Wizaż.pl. Otrzymałam szampon oraz odżywkę do włosów Pantene Pro-V.
W ramach podziękowania za aktywność w kampanii Streetcom otrzymałam spray Optrex, ale tym razem wersję do oczu suchych i podrażnionych.
Na Streetcom jest obecnie mnóstwo nowych kampanii, ale mnie jakoś omijają. 
W ramach kontynuacji współpracy z Wydawnictwem Bajdaraj otrzymaliśmy książeczkę Juleczka mała laleczka .

Nowa współpraca z wydawnictwem Egmont. Wybrałam trzy książeczki:
- Basia i piłka nożna
- Wielkie kolorowanie. Basia.
- Masza i Niedźwiedź. Pierwsze spotkanie.

Na fanpage'u JM Spa&Wellness wygrałam 2 próbki i bon rabatowy na 30 zł. Powiem szczerze, że zgłosiłam się do zabawy, bo było napisane "rozdanie 30 saszetek z kosmetykami". I ja w swojej naiwności pomyślałam, że przyślą kosmetyczkę z próbkami ;) 
Ten bon nie wiem , kiedy wykorzystam, bo ciągle sklep mają w przebudowie.

Z panelu Cenne Opinie otrzymałam bon 50 zł. Wybrałam opcję dostawy na mail i tym sposobem nie musiałam czekać na listonosza. Wypełniałam ankiety 9 miesięcy, więc szału nie ma, ale zawsze coś ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...