wtorek, 6 stycznia 2015

Przeczytane 12/2014 i podsumowanie wyzwania "Przeczytaj tyle, ile masz wzrostu"

Kochani przyszedł czas na podsumowanie akcji Przeczytaj tyle, ile masz wzrostu. Przeczytałam sporo, ale czy to wystarczyło?


PODSUMOWANIE ROCZNE
przeczytane książki: 79
ilość stron: 33 754
średnio dziennie stron: 92
wysokość stosu książek: 169,6 cm

Mam 168 cm, więc udało się :) Wyzwanie było super, ale samo podliczanie ilości stron jest mega uciążliwe. Człowiek pomyli się w jednym miejscu i później trzeba liczyć od nowa :/ ale i tak polecam ;)

Niestety w grudniu nie udało mi się przeczytać zaplanowanej ilości książek, więc musiałam lekko zmienić zdjęcie ;) 

PODSUMOWANIE GRUDZIEŃ
przeczytane książki: 5
ilość stron: 1997
średnio dziennie stron: 64
wysokość stosu książek: 10 cm

Przeczytane tytuły:

- "Honor złodzieja" Douglas Hulick
- "Zbieracz Burz" (tom 1) Maja Lidia Kossakowska
- "Zbieracz Burz" (tom 2) Maja Lidia Kossakowska
- "Ja, inkwizytor. Dotyk zła" Jacek Piekara
- "Apokalipsa Z: Początek końca" Manel Loureiro

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...