poniedziałek, 12 stycznia 2015

Błotna przygoda z BingoSpa

Dzisiaj przedstawiam 100% błoto z Morza Martwego "Redual+". Jest to kolejny z kosmetyków, jaki wybrałam w ramach współpracy z BingoSpa.


Informacje od producenta:
Redual+  maseczka błotna do twarzy i ciała BingoSpa to preparat w 100 % na bazie Czarnego Błota z Morza Martwego o silnym działaniu odżywczym na skórę, dzięki czemu jest:
-nieocenione w zwalczaniu trądziku, wykwitów skórnych wywołanych łojem zatykającym pory skóry,
-efektywne w usuwaniu martwych komórek naskórka czyli złuszczaniu.  Złuszczanie naskórka to najskuteczniejszy oraz dający szybkie efekty zabieg odmładzający. Sprawia, że skóra odzyskuje utracony blask, wygląda młodziej, a aplikowane na skórę kosmetyki działają skuteczniej. 
-nadzwyczaj skuteczne w walce z problemem przetłuszczającej się skóry, niezastąpione w pielęgnacji cery tłustej i mieszanej
pojemność: 150 g

cena: 21,90 zł
skład:



Moja opinia:

Błoto znajduje się w plastikowym, zakręcanym słoiczku. Nie mamy problemu z wydobyciem kosmetyku. Na opakowaniu znajdziemy wszelkie niezbędne informacje, jak data przydatności, skład, sposób użycia itp. Podczas transportu  wyciekło nieco płynu.

Skład jak najbardziej w 100% naturalny. Mamy tylko i wyłącznie błoto z Morza Martwego. Bardzo mi się podoba, że nie dorzucono dodatków zapachowych, konserwantów i substancji, które mogą działać drażniąco na skórę.

Konsystencja gęsta, rozwarstwiona, przed użyciem należy wymieszać błotko do jednolitej masy. Zapach ziemisty, niezbyt natarczywy i mocny. Taki w 100% naturalny. Nie miałam problemu z aplikacją, maska bardzo dobrze rozprowadza się, nie spływa i bez problemu się zmywa.

Maskę stosowałam na dwa sposoby:
  • Kuracja na trądzik: przed użyciem dokładnie wymieszać. Pokryć dokładnie skórę. Pierwszą aplikację - z pominięciem okolicy oczu - należy nałożyć na ok. 2-3 minuty, po czym zmyć ją letnią wodą i zaobserwować reakcję skóry - zaczerwienienie i lekkie pieczenie jest naturalna reakcją. Następnie aplikować na okres od 4-6 minut. Docelowo maseczki nakłada się na czas 6-12 minut w zależności od indywidualnej tolerancji skóry. Kuracja powinna trwać 5-6 tygodni, po 2 nałożenia maseczki w tygodniu. 
  • Złuszczanie: opuszkami palców rozprowadzić maskę Redual+ BingoSpa na twarzy. Delikatnymi, kolistymi ruchami masować skórę przez 1-2 minuty, następnie spłukać wodą.
Musimy przygotować się na to, że jeśli mamy uszkodzoną skórę, jakieś strupki, to po nałożeniu będziemy odczuwać pieczenie. Ja odczuwałam jedynie podczas nakładania specyfiku na buzię lekkie pieczenie, później skóra chyba się dostosowywała do sytuacji i nie czułam nic. Po zmyciu zaobserwowałam zaczerwienienie policzków, które ustąpiło po około 15 minutach.

Efekty.
Pierwsze co mnie bardzo ucieszyło to wyraźne zmniejszenie ilości zaskórników. Zarówno zamkniętych, jak i otwartych. Wiadomo, że mój problem nie zniknął, ale jest zmiana na plus.  Buzia została bardzo dobrze oczyszczona, pory są zwężone. Twarz nie błyszczy się i nie świeci z nadmiaru sebum. Po zastosowaniu maski błotnej zauważyłam przesuszenie wyprysków i szybsze się ich gojenie. 

100% naturalne błoto z Morza Martwego 'Redual+' jest,  jak na razie moim faworytem wśród kosmetyków BingoSpa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...