sobota, 17 stycznia 2015

Nowości w mojej kosmetyczce ... i nie tylko (11)

Nowości z ostatnich 2-3 tygodni. Tym razem przeważają u mnie nowo nawiązane współprace.

* * * * * * * * * * * * * * * *
W ramach nowej współpracy ze sklepem e-FIORI.pl wybrałam sobie do testów płyn do kąpieli Tesori d'Oriente Royal Oud.  


* * * * * * * * * * * * * * * *
Otrzymałam miłą wiadomość, że mój blog został wylosowany w miesiącu styczniu do testowania nowości marki Eveline Cosmetics. Pierwszy raz udało mi się dostać do testów, więc tym bardziej się cieszę. W paczce znalazłam mnóstwo wspaniałości nie tylko dla mnie:
luksusowy balsam do ciała Argan & Vanilla
luksusowy peeling do rąk Argan & Vanilla
żel do usuwania skórek Nail Salon
lakiery do paznokci Eveline Color
korektor do brwi, Black
kompleksowy krem łagodząco- nawilżający CC Cream
przeciwzmarszczkowy krem na dzień   bioHYALURON 4D Zastrzyk młodości.
przeciwzmarszczkowy krem  na noc  bioHYALURON 4D Zastrzyk młodości.
- kalendarz książkowy na 2015 rok


* * * * * * * * * * * * * * * *
Kolejna przesyłka jest od dobrze wam znanego wydawnictwa Bajdaraj. Nasza poczta oczywiście stanęła na wysokości zadania i przesyłka priorytetowa szła tylko 24 dni ;) Otrzymaliśmy dwie świeżo wydane książeczki:
- O syrence Lence
- O zielonych ludkach


* * * * * * * * * * * * * * * *
Udało mi się PO RAZ PIERWSZY od czasu rejestracji w lipcu 2013 roku, zakwalifikować do testów na Ofeminin. Trzeba być wytrwałym ;)  Otrzymałam 2 kosmetyki pełnowymiarowe:
- krem udoskonalający Perfekcyjna skóra (50 ml)
- skoncentrowane serum udoskonalające Perfekcyjna skóra (30 ml)


* * * * * * * * * * * * * * * *
Brałam udział w konkursie organizowanym na stronie Harlequin i wygrałam trzy książki - dwa kryminały oraz jeden romans.  Bardzo się cieszę :)

* * * * * * * * * * * * * * * *
Tej przesyłki nie pokażę, bo czeka na swój debiut podczas dzisiejszego spotkania ze znajomymi. Ma to być dla nich niespodzianka, więc wybaczcie ;)


* * * * * * * * * * * * * * * *
Zamówiłam również ze strony EU BookShop bezpłatną książeczkę .


* * * * * * * * * * * * * * * *
Udało mi się wygrać rozdanie u Gosi :) Dostałam bardzo miłą wiadomość przed samymi świętami, Gosia ekspresowo wysłała paczuchę i gdy tylko wróciłam do domu po świętach, już na mnie czekały takie oto wspaniałości:
- szampon oraz odżywka do włosów farbowanych Joico 50 ml
- płyn do demakijażu oczu Loreal 125 ml
- suplement diety Odbudowa i wzmocnienie włosów oraz paznokci My Beauty System 45 kapsułek 
- tusz do rzęs Rimmel Wonderfull
- krem przeciwzmarszkowy na dzień skóra sucha marki Sensilis 5ml

- serum do rzęs Eveline Cosmetics
- 3 woski marki Craft & Beauty
- kilka próbek marki Mary Cohr  
- mnóstwo próbek różnych marek



Niestety dwie przesyłki jeszcze nie doszły. Ale co się odwlecze, to nie uciecze. Chyba ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...