piątek, 2 stycznia 2015

Szampon z kompleksem alg morskich i ekstraktów roślinnych BingoSpa

Dzisiaj przedstawiam kolejny kosmetyk, który wybrałam w ramach współpracy z BingoSpa. Zapraszam na recenzję szamponu z kompleksem alg morskich i ekstraktów roślinnych


Informacje od producenta:
Szampon BingoSpa do pielegnacji włosów normalnych z tendencją do przetłuszczania się. 
Aktywne składniki szamponu to kompleks alg morskich i kilkunastu ekstraktów roślinnych zawiera kilkadziesiąt aktywnych składników niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania komórek włosa i skóry głowy. 

Algi morskie – cenne źródło witamin i minerałów o działaniu nawilżającym,  zapewnia optymalne nawilżenie i piękny wygląd włosów, a składniki kondycjonujące ułatwiają rozczesywanie i przywracają włosom naturalny połysk.

pojemność: 300 ml
cena: 8,00 zł
skład:


Moja opinia:
  • Szampon znajduje się w butelce wykonanej z przeźroczystego plastiku i zamykanej aluminiową zakrętką (trudno otworzyć produkt mokrymi rękoma). Mogę i przyczepię się również do zbyt dużego otworu. Zawsze wyleje mi się na rękę zbyt duża ilość szamponu. Na opakowaniu znajdziemy wszelkie niezbędne informacje ( data przydatności, skład itp.). Sam kosmetyk wizualnie prezentuje się ślicznie.
  • Konsystencja jak dla mnie w sam raz ( średnio gęsta, nie leci nam przez palce). Szampon określiłabym jako wydajny, ale z uwagi na zbyt duży otwór, to zawsze naleje mi się go za dużo i część najzwyczajniej w świecie się marnuje :(
  • Zapach bardzo ładny, nie utrzymuje się zbyt długo na włosach.
  • Szampon bardzo dobrze się pieni, łatwo spłukuje. Dobrze oczyszcza włosy, a przy tym nie plącze ich.
  • W składzie na drugim miejscu znajdziemy SL2S, mnie akurat nie uczulił, ani nie spowodował u mnie łupieżu. Kompleks alg morskich jest dość wysoko w INCI. Tak jak obiecuje producent mamy mnóstwo ekstraktów roślinnych. Niemniej jednak, w dużym skrócie określiłabym skład jako przeciętny.
  • Jeśli chodzi o działanie, to faktycznie włosy po umyciu są błyszczące, sprężyste i miłe w dotyku. Niestety nie zauważyłam zmniejszonej podatności na przetłuszczanie się, mimo to uważam ten szampon za dobry kosmetyk. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...