sobota, 17 stycznia 2015

Ekspresowa depilacja z Velvetic Profi.

Od jakiegoś pół roku moją ulubioną formą pozbywania się niechcianego owłosienia pach stała się depilacja za pomocą kremów. Dzisiaj przedstawiam ekspresowy krem do depilacji 3 min marki Velvetic Profi.  


Informacja od producenta:
Expresowy krem do depilacji, zapewnia szybkie, skuteczne i delikatne usuwanie zbędnego owłosienia już po 3 – 5  minutach. Wzbogacony alantoiną , extraktem z aloesu i panthenolem.  Doskonale nawilżona, gładka i aksamitnie miękka skóra.
pojemność: 100 ml
cena: 6,99 zł
skład:


Opakowanie:
Krem do depilacji znajduje się w odkręcanej, miękkiej i elastycznej tubie. Otwór dozujący zabezpieczony jest sreberkiem, dzięki czemu mamy pewność, że kosmetyk jest nowy i nie był wcześniej używany. Dodatkowo produkt umieszczono w kartoniku, do którego dołączono szpatułkę przeznaczoną do nakładania i usuwania kremu. Na opakowaniu umieszczono wszelkie niezbędne informacje (sposób użycia, data trwałości itp.) w języku polskim. 


Jak używałam:
Oczywiście przed pierwszym użyciem należy wykonać próbę, czy krem nas nie uczuli. U mnie nic się nie stało, więc przeszłam do właściwego zabiegu. Posmarowałam pachy słuszną ilością kremu. Producent zaleca, aby owłosienie usuwać już po 3-5 minutach, ja odczekałam pełne 5 minut. Następnie za pomocą szpatułki zebrałam krem "pod włos". Dość mocno przyciskałam szpatułkę, ale nie dostałam żadnego podrażnienia.

Moje wrażenia:
  • krem do depilacji łatwo się rozprowadza i radzi sobie ze wszystkimi włoskami, nawet najkrótszymi. Skóra jest idealnie gładka. Taka mała uwaga - myślę, że efekt depilacji jest zależny od rodzaju włosków. Z ciekawości spróbowałam zastosować krem na łydki i efekt nie był tak idealny , jak przy depilacji pach. Na nogam mam mocniejsze, ciemniejsze włosy i nie zostały one usunięte w 100%. Nie należy również trzymać kosmetyku na depilowanych partiach ciała dłużej niż zaleca producent, ponieważ może on zaschnąć i z depilacji nici. 
  • Konsystencja dość gęsta, bardzo dobrze rozprowadza się po skórze. Nie przecieka przez palce, ani nie ścieka z ciała. 
  • Podczas depilacji nie czułam szczypania, ani swędzenia. Skóra nie została podrażniona.
  • Skóra po zabiegu jest miła w dotyku, aksamitna i nawilżona.  
  • W składzie mamy mocznik, aloes, panthenol, alantoinę, więc nie dziwi mnie, że skóra nie została wysuszona.
  • Efekt utrzymuje się u mnie około 5 dni.
  • Odrastające włoski nie kują , ani nie wrastają. 
  • Krem jest wydajny. 
  • Zapach jest specyficzny, ale niezbyt uciążliwy. Ja jestem już przyzwyczajona. 

Zapraszam do odwiedzenia FanPage'u Laura Conti

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...