wtorek, 2 czerwca 2015

Sukienka z WSDear.

Jakiś czas temu pisałam Wam o sklepie WSDear, a dziś pokażę sukienkę, którą właśnie z tego sklepu wybrałam. Na zdjęciu w sklepie prezentuje się cudownie, a jak jest rzeczywiście? Zapraszam.



Dostawa:
Standardowy czas przesyłki w sklepie wynosi 10 - 20 dni roboczych. Ja otrzymałam paczkę w ciągu 14 dni. W transporcie nic się nie uszkodziło. 

Jakość wykonania / materiał:
Sukienka jest bawełniana, materiał jest delikatny i przyjemny w dotyku. Podszewka wykonana ze śliskiego materiału (nie wiem jakiego). Na ramiączku możemy zawiązać kokardę, piszę "możemy", bo kokarda, a raczej pasek materiału jest dołączony. Sukienka wykończona jest schludnie, dokładnie i nie ma żadnych nitek za które możemy pociągnąć i sukienka się spruje. Po praniu zachowuje swój fason, prasuje się bez problemu. 

Moja opinia:
Pierwszy raz podczas moich internetowych zakupów nacięłam się na rozmiarówkę. Niestety na stronie sklepu jest źle podana i okazało się, że w biuście brakuje mi jakieś 6 cm. Założyć założę, ale moje piersi są spłaszczone i nie wygląda to estetycznie, nie wspominając już o komforcie noszenia.  No cóż, sukieneczka powędruje do mojej  mniej biuściastej kuzynki. 

Reasumując:
Szkoda, że nie trafiłam z rozmiarem, bo sukienka jest bardzo fajna i idealna na lato. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...