czwartek, 11 czerwca 2015

Zalando.

Udało mi się dostać do projektu na TRND, w ramach którego mogę poznać sklep internetowy Zalando.


Otrzymałam paczkę, w której znalazłam:
dla mnie:
- bon upominkowy o wartości 100 zł
- przewodnik projektu
- książeczka "Twoje badanie opinii"
dla znajomych:
- 25 kuponów zniżkowych 20%
- 75 kuponów zniżkowych 15% dla znajomych moich znajomych



Z rejestracją w sklepie nie miałam żadnych problemów, przebiega szybko i sprawnie. Przesyłka dotarła do mnie kurierem na drugi dzień roboczy od złożeniu zamówienia. Z bogatej oferty sklepu wybrałam sandałki dla synka (okazały się za duże) oraz kapelusik (okazał się za mały). Nie przejęłam się tym zbytnio, ponieważ mamy bezpłatną opcję zwrotu. Właśnie ją testuję :) Jak na razie jest bez problemu. Zalogowałam się na swoim koncie w Zalando, wybrałam towar do zwrotu, podałam przyczynę, a także zamówiłam kuriera.  Zapakowałam artykuły do paczki, zakleiłam taśmą, nakleiłam etykietę zwrotną, która była dodana do zamówienia.  Kurier przyjechał do mnie do domu i odebrał paczkę. Teraz czekam na zwrot pieniędzy i zrobię kolejne zakupy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...