sobota, 13 czerwca 2015

Żele pod prysznic - CD.

Niedawno pisałam o dezodorantach marki CD, a dzisiaj przedstawiam żele pod prysznic w dwóch wariantach zapachowych: owoc granatu oraz cytryna





Moja opinia:

Żele pod prysznic znajdują się solidnych butelkach wykonanych z przeźroczystego plastiku. Zamknięcie na klik. Na opakowaniu umieszczono wszelkie niezbędne informacje (skład, pojemność, data trwałości itp.). Szata graficzna bardzo ładna i przyciągająca uwagę.

Obie wersje zapachowe przypadły mi do gustu. Charakteryzują się orzeźwiającym i bardzo przyjemnym aromatem. Owoc granatu ma w sobie delikatną, słodką nutę, ale w żadnym razie żel nie jest przesłodzony. Cytryna to typowe cytrusowe, soczyste pobudzenie. Nie wyczujemy tu chemii.

Żele mają gęstą konsystencję, która nie przelewa się nam przez palce. Są wydajne, już niewielka ilość kosmetyku starcza do umycia ciała. Bardzo dobrze się pienią i spłukują bez problemu. Dodatkowym bonusem jest śliczny zapach żeli. Wymagałam od nich solidnego oczyszczenia skóry i nie zawiodłam się.  Mimo obecność w składzie SLS żele nie wysuszały mi skóry, ani nie podrażniały. Za 250 ml opakowanie zapłacimy około 10 zł. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...