niedziela, 3 lipca 2016

K2r Colour Catcher -chusteczki zapobiegające zafarbowaniu ubrań #zlapKolor

Kolejny raz udało mi się zostać Ambasadorką Rekomenduj.to. Tym razem mam okazję poznać chusteczki zapobiegające zafarbowaniu ubrań - K2r Colour Catcher. 


W paczce Ambasadorki znalazłam:
- duże opakowanie chusteczek K2r Colour Catcher (20 szt.) dla mnie
- przewodnik Ambasadora
- 15 opakowań chusteczek K2r Colour Catcher (10 szt.) dla moich znajomych
- 30 ulotek





Moja opinia:

Chusteczki zostały zamknięte w poręcznym kartoniku, który wystarczy tylko rozerwać, aby dostać się do środka. Są zwykłe, białe,  sztywne i niczym się nie wyróżniają. Podczas prania nie rozrywają się i co najważniejsze nie zostawiają żadnych białych strzępków na ubraniach (np. takich jak przy upranej chusteczce higienicznej czy waciku kosmetycznym).

Sposób użycia chusteczki jest banalnie prosty. Wystarczy umieści ją na dnie pralki, następnie włożyć pranie i włączyć pralkę. Gotowe.

Dzięki K2r Colour Catcher mogę zaoszczędzić nie tylko czas (nie muszę już segregować ubrań), ale również prąd i wodę, ponieważ ograniczam ilość prań. Chociaż dla mnie bardziej istotna jest ochrona przed zafarbowaniem. Chusteczka dzięki swojej strukturze wyłapuje barwniki uwolnione podczas prania, dzięki czemu zapobiega przebarwianiu czy szarzeniu jaśniejszych tkanin. Ja chusteczki stosuję profilaktycznie, jeśli np. nie wiem, czy nowe ubranie farbuje. U mnie się sprawdziły. Polecam.

Chusteczki można kupić m.in. w Rossmannie w cenie około 23 zł za opakowanie zawierające 20 chusteczek.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...