poniedziałek, 11 lipca 2016

Olejek do ust Lip Elixir Cranberry - Eveline Cosmetics

W miesiącu czerwcu zostałam wybrana do testowania nowości Eveline Cosmetics. Dzisiaj przedstawiam pierwszy produkt - Olejek do ust Lip Elixir Cranberry

Informacje od producenta:

Precious Oils olejek do ust 8w1:
* Regeneruje
* Nawilża
* Powiększa
* Wygładza
* Ujędrnia
* Niweluje zmarszczki
* Poprawia kontur
* Chroni przed czynnikami zewnętrznymi.

cena: 9,23 zł


Moja opinia:

Opakowanie podłużne, cienkie, typowe jak dla błyszczyka, mieści się w nim 7 ml kosmetyku. Aplikator jest na gąbeczce, prosty. Mi pasowałby bardziej wyprofilowany (rzecz gustu).  Olejek do ust przepięknie pachnie (mam wersję żurawinową) - słodko, wyczułam również truskawkę. Smak przyjemny. Trwałość jest standardowa, co jakiś czas należy powtarzać aplikację (szczególnie po zjedzeniu czegoś lub wypiciu).

Olejek uwydatnia naturalny kolor naszych ust, ale nie barwi go w żaden sposób. Usta są po prostu błyszczące, lśniące i dzięki temu wydają się optycznie powiększone. Bardzo fajny produkt pielęgnacyjny. Usta są ładnie nawilżone oraz przyjemnie miękkie. Lip Elixir chroni skórę ust przed niską temperaturą, słońcem i wiatrem. Polecam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...