piątek, 17 lutego 2017

Face&Look

Uwielbiam portal Face&Look, a najbardziej lubię z nimi testować kosmetyki. Po raz n-ty zostałam ambasadorką F&L, tym razem w 22 Edycji Testów. 


Otrzymałam aż 7 produktów pełnowymiarowych:
- cienie HypoAllergenic Bell
- szampon Good Society Artego
- suchy szampon Decode Montibello
- Latte Mask MILA
- baza pod makijaż Beeauty Primer AA
- Ultranawilżający Peeling Do Ciała Spa Professional Eveline
- wkładki Panty Ideale Bella

Jestem do nich zapisana od 2013 i przetestowałam naprawdę sporo kosmetyków nieznanych mi wcześniej polskich marek. Oczywiście nie zawsze uda mi się dostać do testów.

Face&Look to nie tylko portal internetowy, to również nowoczesny magazyn o urodzie, modzie i zdrowiu, który co dwa miesiące  dostarcza Wam praktycznych wskazówek i nowych inspiracji. W czasopiśmie i na portalu - prócz artykułów o aktualnych trendach w modzie, urodzie i stylu życia - znajdziecie rozmaite atrakcje, takie jak konkursy z nagrodami, pudełka (F&L BOXY) z pełnowartościowymi kosmetykami w atrakcyjnych cenach, z magazynem Face & Look w prezencie i bezpłatną dostawą do Waszego domu. Co dwa miesiące macie szanse testować zupełnie za darmo nowości kosmetyczne (F&L TESTY).

Jeśli nie macie u nich konta, to polecam się ZAREJESTROWAĆ.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...