sobota, 4 marca 2017

MAM Baby Bowl and Plate

Jesteśmy w trakcie rozszerzania diety i nauki samodzielnego jedzenia. Przyszedł czas na pierwszy jedzeniowy zestaw - MAM BABY miseczka i talerz  MAM Bowl & Plate



Co przekonuje mnie do MAM Baby’s Bowl and Plate:

  • "rosnę" wraz z dzieckiem. Na początku nasz zestaw (talerzyk i miseczka) jest nierozłączny. Wpinamy miseczkę w talerzyk, dzięki czemu miseczka jest bardziej stabilna, a talerzyk pełni funkcję tacki. Kiedy nasz maluch umie sam jeść, oba naczynia używamy oddzielnie. Podstawka w roli talerzyka,
  • antypoślizgowy spód talerzyka. Mamy mniejszą szansę, że obiad wyląduje na podłodze,
  • głęboka miseczka ułatwia nabieranie jedzenia, ale jej rozmiar jest akuratny do nałożenia dziecięcej porcji,
  • możliwość używania zestawu w kuchence mikrofalowej oraz mycia w zmywarce,
  • świetny design, który idzie w parze z praktycznością. Biel i odcienie zieleni prezentują się idealnie i przyciągają wzrok dzieciaczka,
  • jakość i solidność wykonania. Lekki, wytrzymały i bezpieczny plastik świetnie sprawdził się od pierwszego posiłku. Mimo kilku upadków naczynia nie uszkodziły się,

Zestaw MAM Baby’s Bowl and Plate możemy używać jako pakietu startowego na samym początku rozszerzania diety naszego maluszka, ale również fajnie sprawdzi się dla kilkulatka. Polecamy.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...