czwartek, 28 sierpnia 2014

Przegląd sklepu - Tidestore

Dzisiaj chciałabym wam przedstawić sklep internetowy Tidestore, który wysyła swoje towary do praktycznie każdego miejsca na świecie. A co znajdziemy w ofercie? Szeroki wybór odzieży damskiej, torebek, biżuterii i innych dodatków. No i oczywiście buty na każdą okazję i kieszeń. Ceny bardzo zróżnicowane, od tradycyjnie niskich - chińskich, po całkiem spore kwoty, np. za buty.


Przeglądając ofertę sklepów internetowych znajduje mnóstwo produktów w atrakcyjnych cenach, ale jak doliczę koszty przesyłki, dana rzecz jakoś mniej mi się podoba ;) Czy jest na to rada? A jakże, możemy wybierać produkty, które są objęte bezpłatną dostawą. Poniżej przedstawiam kilka rzeczy właśnie z "free shipping". Z tej kategorii Tidestore ma dość bogatą ofertę. Cenowo też nie najgorzej, bo np. szara sukieneczka kosztuje 9,99$, więc nie za wiele. Nie wiem, jak z jakością materiału, bo od nich jeszcze nic nie zamawiałam. Na razie robię rozpoznanie ;) Zapraszam do odwiedzenia strony z bezpłatną przesyłką http://www.tidestore.com/Korean-Clothing-Free-Shipping/

                              
No cóż nieubłaganie lato dobiega końca, dni są coraz krótsze i niestety chłodniejsze. Czas pomyśleć o ciepłym płaszczyku na jesień. Poniżej prezentuję kilka pozycji, które wpadły mi w oko. Dodatkowym plusem zielonego okrycia wierzchniego jest darmowa przesyłka, cena też zachęca, bo niecałe $17.

             

Styl Bohemy wywodzi się z szalonych lat cyganerii artystycznej. To po prostu sposób życia, gdzie liczy się być a nie mieć.  Czy może być obecny i aktualny w dzisiejszej modzie? Jak najbardziej. W Tidestore znajdziemy mnóstwo lekkich i kobiecych ubrań, nawiązujących do wątków etnicznych.

               
Mam nadzieję , że nie zanudziłam was dzisiejszym postem. Jestem bardzo ciekawa, jaka jest wasza opinia o tego rodzaju sklepach. Ja póki co mam różne doświadczenia, ale na szczęście żadne nie jest negatywne ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...