sobota, 20 kwietnia 2019

Moje pierwsze gry: Mama i Ja

Wiem, że wielu z Was - podobnie jak my - przepada za serią gier wydawnictwa Granna "Moje pierwsze gry". Dziś chcę wam pokazać puzzle "Mama i Ja" . Nie jest to nowy tytuł, choć w odświeżonej szacie graficznej i atrakcyjnej cenie.


Dwuelementowe puzzle sprawdzą się jako pierwsze puzzle dla maluszka. Wykonane zostały z twardej tektury, mają wesołe, niesamowicie barwne obrazki przedstawiające mamę i jej dziecko. Zwierzęcych par jest 12, a w skład wchodzą sroki, bobry, jamniki, kotki, pingwiny, misie koala, kangury, małpy, sowy, kury, kaczki i owce. Dzięki temu, że dana para ma tło w takim samym kolorze, łatwiej jest maluszkowi poprawnie połączyć elementy.



Jak grać?  Kładziemy wszystkie puzzle obrazkami do góry. Podnosimy jeden wybrany obrazek, np. małej kaczuszki. Kaczuszka bawiła się robaczkiem i na moment straciła mamę z oczu. Aby pomóc jej ją odnaleźć, znajdujemy obrazek kaczki i łączymy go z obrazkiem jej dziecka. 


"Mama i Ja" to gra edukacyjna, dzięki której nasze maluchy ćwiczą spostrzegawczość i koncentrację. Pomaga również rozwijać logiczne myślenie. Łączenie puzzli ćwiczy dodatkowo sprawność manualną małych rączek. Na pudełku widnieje informacja, że gra jest dla dzieci w wieku 2-4 lat, ale zabawę można rozpocząć z młodszymi dziećmi. Elementy są duże i nie musimy obawiać się ich połknięcia. 

2 komentarze:

  1. Bardzo sympatyczne są te puzzle - podobają mi się ich obrazki.
    A jeśli chodzi o produkty GRANNA - no cóż, trzeba przyznać, że wszystkie Mamy uwielbiają ich produkty - od maleńkości można rozpocząć wspólną zabawę z dzieckiem.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...