piątek, 11 lipca 2014

Nowości w mojej kosmetyczce ... i nie tylko (2)

Dzisiaj chciałabym wam pokazać, co nowego pojawiło się u mnie w ciągu ostatnich dwóch tygodni. Mam nadzieję, że lubicie takie posty ;)



* * * * * * * * * * * * * * * *

Zacznę od miłej niespodzianki, którą sprawiła mi pani Ula z agencji PR Get in Touch wraz z marką DelaWell, w ramach podziękowania za moje aktywne udzielanie się na fanpage'u. Poczułam się baardzo rozpieszczona i doceniona :) tym bardziej, że nie było żadnego konkursu na fana.  
Sama wybrałam sobie nagrodę i tak oto w moje ręce trafił  profesjonalny preparat do usuwania skórek oraz zmiękczający płyn do zrogowaciałego naskórka.

Zapraszam do polubienia fanpage'u DelaWell, na którym znajdziemy mnóstwo ciekawych informacji, a może i was spotka również miła niespodzianka :)



* * * * * * * * * * * * * * * *

Zostałam wybrana najbardziej aktywnym Ekspertem Streetcom w maju. Jako nagrodę otrzymałam bon zakupowy do salonu "Empik". Nie muszę chyba pisać, że bardzo się cieszę :)

Niedługo ruszają kolejne kampanie Strretcom, m.in. Renault Captur, URO-GINEintyma oraz Antyperspiranty , więc jeśli ktoś jeszcze nie zdążył się zapisać, to zapraszam do REJESTRACJI.


* * * * * * * * * * * * * * * *

W ramach nowej współpracy z FITOMED wybrałam sobie ziołowy żel pod prysznic oraz maseczkę - Peeling K+K. Nigdy nie używałam kosmetyków tej firmy , więc jestem bardzo ciekawa , jak się spiszą.


* * * * * * * * * * * * * * * *

Bon na 25 zł za wypełnianie ankiet na Ipsos Access Panels. Bon zrealizujemy w wielu sklepach (markety, drogerie). Nie oszukujmy - na taki bon trzeba wypełnić sporo ankiet, trwa to w moim przypadku około 5 miesięcy.


* * * * * * * * * * * * * * * *

Ostatnio głośno jest w blogosferze o akcji organizowanej przez BeatyFace "Stop suchej skórze twarzy". Również postanowiłam wziąć w niej udział i wybrałam sobie maskę kolagenową oczyszczającą i zmniejszającą blizny.


* * * * * * * * * * * * * * * *

Kolejna współpraca - tym razem z Hurtownią Fryzjerską LOOKWELL. Jako, że mam włosy z tendencją do przetłuszczania się, wybrałam maskę Carota Kallos.


* * * * * * * * * * * * * * * *

Zestaw próbek naturalnych kosmetyków marki CLOCHEE. 


* * * * * * * * * * * * * * * *

Przypominam o moim FB-owym KONKURSIE  ;)


* * * * * * * * * * * * * * * *

Jakiś czas temu pisałam, że firma Afp-bio szykuje się z konkursem "Zostań testerem kosmetyków Cattier" i chciałabym was poinformować, że już ruszył. Zapraszam serdecznie, warto wygrać naturalne kosmetyki Cattier, tym bardziej że są świetne.

Szczegóły na fanpage'u firmy.


I to tyle. Jest już 15, więc pewnie nic już przed weekendem nie przyjdzie ;) A jak u was z przesyłkami?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...