poniedziałek, 28 lipca 2014

Stylizacja paznokci z LaLill

Dziś zaprezentuję kolejne produkty, jakie otrzymałam w ramach współpracy z Hurtownią Kosmetyczno - Fryzjerskieą  LaLill -  naklejkizestaw french Lemax Colour oraz sun blocker Stop Yellow .

Moja opinia:

Naklejki na paznokcie
Jak widać na poniższym zdjęciu postawiłam na całopaznokciową ozdobę.
  • Samo naklejenie nie stanowi problemu. Jestem laikiem w tym temacie, a sobie poradziłam. Wycięłam odpowiednio szeroką nalepkę , nalepiłam , nadmiar przy  wolnym brzegu obcięłam nożyczkami, resztę delikatnie spiłowałam i to tyle.
  • Zdobienie zajęło mi dosłownie parę minut, najdłużej trwało wyschnięcie lakieru na sąsiednich paznokciach a samo nalepienie trwa moment.
  • Oczywiście musimy uważać, aby nie przerwać nalepki . Nie jest przesadnie delikatna, ale trzeba ją wyczuć.
  • Faktura naklejki bardzo przypomina lakier.
  • Alternatywa dla osób, które nie mają smykałki do malowania na paznokciach.
  • Utrzymały się na paznokciach 4 dni. Są tanie, więc nie oczekiwałam, że wytrzymają przez tydzień.
  • Odklejanie nie stanowiło trudności. Nasączyłam wacik zmywaczem, przyłożyłam do nalepki, poczekałam chwilę i odeszła.

Zestaw french manicure - LEMAX Colour
W zestawie otrzymałam dwa lakiery - biały i ciemny beż o pojemności 9 ml każdy. Dodatkowo dołączono 12 naklejek.
pojemność: 2 x 9 ml
cena: 4,99 zł


Cóż rzec ... nie wyszło to najlepiej. Być może trochę winy leży po mojej stronie, bo nie mam wprawy. Dodam tylko, że na zdjęciu paznokcie nie wyglądają tak źle , jak na żywo. Ale zacznijmy od początku.

  • nalepiłam paski - zero problemu
  • pomalowałam białą końcówkę dwa razy, bo lakier jest dość rzadki i nie pokrył za pierwszym razem
  • po jakiś 5 minutach odkleiłam paski i zauważyłam, że część lakieru dostała się pod nalepkę
  • pomalowałam paznokcie beżowym lakierem - znowu musiałam malować dwa razy. Za pierwszym razem krycie było nierównomierne. Pozostały smugi, wyglądało to fatalnie. Ponowne malowanie wyrównało koloryt, ale biała końcówka stała się praktycznie niewidoczna. 
  • pędzelki wydają mi się w porządku, nabieramy odpowiednia ilość lakieru
  • trwałość lakieru - manicure zaczął ścierać się na końcówkach po 5 dniach, więc wynik całkiem dobry

Sun Blocker Stop Yellow UV
" Chroni powierzchnię paznokci przed promieniowaniem UV. Zapobiega przebarwieniu płytki paznokcia" . 
pojemność: 15 ml 
cena: 5,89 zł
  • po pomalowaniu paznokcie bardzo ładnie się błyszczą,  w świetle słonecznym mienią się delikatnie na fioletowo
  • zapobiega żółknięciu płytki paznokcia oraz lakieru
  • trwałość maksimum 1,5 dnia, więc nie ma szału, ale biorąc pod uwagę, że pomalowanie paznokci zajmie nam góra 3 minuty, to nie jest źle. Nakład pracy jest adekwatny do trwałości ;) 
  • buteleczka oraz pędzelek bardzo wygodne, nie mamy problemu z aplikacją
  • dość rzadka konsystencja sprawia, że sun blocker jest wydajny
  • zmywa się dobrze
Zapraszam do wizyty w  sklepie internetowym LaLill
 

oraz na FanPage

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...