czwartek, 3 lipca 2014

KONKURS !!! + przesyłki

Tak jak obiecałam, dzisiaj ruszam z konkursem na moim FanPage'u :) Sponsorem nagród jest ForeverYoung . Po szczegóły zabawy zapraszam TUTAJ



* * * * * * * * * * * * * * * *
Chciałam się również pochwalić kontynuacją współpracy z E-naturalne. Tym razem wybrałam :
  • odświeżający żel do mycia ciała, bo przecież nie może wiecznie padać, a jak wyjdzie słoneczko , to odświeżający żel będzie jak znalazł.
  • puder bambusowy, czytałam o nim dużo, ale jeszcze nie miałam szansy wypróbować. Ciekawa jestem, jak się spisze.

* * * * * * * * * * * * * * * * 
O EverydayMe już na blogu pisałam. Mają fajne, cykliczne akcje z bezpłatnymi próbkami. Ostatnio zgłosiłam się po podpaski Always i wczoraj odebrałam z poczty dwa pudełka , a w każdym w nich opakowanie zawierając po 8 podpasek. 


I to tyle :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...