środa, 9 grudnia 2015

Suchy termofor - wiele możliwości.

Dzisiaj przedstawiam ekologiczny termofor z pestkami wiśni MediPartners. To bardzo praktyczny gadżet, z którego korzysta cała rodzina. 

źródło: MediPartners

Termofor ma kształt niewielkiego prostokąta (25 x 20 cm), wykonany jest ze 100% bawełny. W środku znajdują się pestki wiśni z upraw ekologicznych. Co ważne termofor okazał się produktem wielozadaniowym i niezwykle prostym w użytkowaniu. Mogą korzystać z niego niemowlęta, starsze dzieci, dorośli i to w dwojaki sposób:
- ciepły okład - aby podgrzać termofor należy umieścić go w kuchence mikrofalowej ( 600W na 1 minutę ), w piekarniku (rozgrzany do temp. 120 st. C na około 4 minuty) lub na kaloryferze
- zimny okład - wkładamy go do zamrażalnika na około 30 - 60 minut



Dzięki termoforowi z pestkami wiśni MediPartners poznałam naturalny i skuteczny sposób na zlikwidowanie wielu niemiłych i uciążliwych dolegliwości. Jestem mamą aktywnego malucha, który uwielbia spacery przy każdej pogodzie. Niestety czasami wracamy zmarznięci i termofor idealnie nas rozgrzewa. Na szczęście nie zachorowaliśmy, więc nie musieliśmy testować go  do obniżania gorączki. Suchy termofor idealnie sprawdza się również  do schładzania opuchniętych nóg, czy przy masażu zmęczonego kręgosłupa. Warto podkreślić, że  jest on również bezpieczny dla alergików. Jestem bardzo zadowolona, że poznałam tak przydatny produkt. Dodatkowym atutem jest niewygórowana cena, bo za duży termofor zapłacimy około 18 zł.

Termofor testowałam w ramach akcji organizowanej na portalu Babyboom.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...