wtorek, 19 marca 2019

Nasz przyjaciel Bing

Dzisiaj coś dla najmłodszych fanów wesołego króliczka - czasopismo „Bing” oraz "Moje bajeczki o Bingu". Obie publikacje spodobają się już 2-letnim brzdącom. 


Czasopismo dla najmłodszych dzieci „Bing” to nowość na rynku prasowym. W środku jest bardzo kolorowo, a treść i zadania dopasowane są do 2-letnich dzieci. Proste, kolorowanki z grubym obrysem, labirynty, odnajdywanie różnic , rysowanie, odnajdywanie cieni, rysowanie po śladzie, łączenie w pary oraz wycinanki to zadania, z którymi poradził sobie mój maluch. Pismo zostało wydane na specjalnym papierze ułatwiającym rysowanie i kolorowanie, z nieco grubszymi i błyszczącymi okładkami. W magazynie znajdziemy również opowiadanie do poczytania, obrazkową historyjkę, literkowy plakat,  instrukcję wykonania gitary, bębenka oraz kostki do tańca. Do numeru dołączono niespodziankę - plastikowe figurki Binga i Flopa. 







Moje bajeczki o Bingu

Wydawnictwo: Egmont
Seria: Moja bajeczka
Objętość: 128 stron
Okładka: flexi
Format: 160 x 160 mm
Cena: 19,99 zł 13,99 zł

"Moje bajeczki o Bingu" to zbiór ośmiu ciekawych opowieści. Na 128 stronach poczytamy o spotkaniu żabki w ogródku, o ulubionych rzeczach króliczka oraz o sprzątaniu odkurzaczem. Wraz z Bingiem i jego przyjaciółmi zrobimy pierniczki, pobawimy się samochodzikami, ciuchcią i udamy się na przyjęcie.

Książeczka jest pięknie wydana w oprawie flexi, a do tego duże ilustracje rodem z serialu animowanego.

"Moje bajeczki o Bingu" zawierają pełne humoru, wesołe, ciepłe , wolne od przemocy oraz zawierające czytelny morał opowieści.




Księgarnia EGMONT

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...