niedziela, 26 maja 2019

Szampon do włosów przetłuszczających się L`Oreal Paris, Elseve, Magiczna Moc Glinki

Niestety mam włosy z tendencją do przetłuszczania i wybierając szampon zawsze zwracam uwagę, aby był dopasowany do mojego problemu. Jakiś czas temu kupiłam szampon L`Oreal Paris, Elseve, Magiczna Moc Glinki .


Jest to szampon stworzony specjalnie do włosów przetłuszczających się, a przynajmniej tak jest napisane na opakowaniu. Producent obiecuje do 72 godziny świeżości, więc całkiem sporo. Jakież było moje zdziwienie, gdy po kilku godzinach od umycia włosy wołały o pomstę do nieba. Przyklapnięte, bardzo obciążone. Myślałam nawet, że może na linii produkcyjnej ktoś się pomylił i wlał nie ten szampon do butelki. Kosmetyk nie spełnia swojej zasadniczej funkcji, ani trochę nie redukuję przetłuszczania się włosów. Jednym słowem bubel.

1 komentarz:

  1. Wieki nie miałam ani szamponu ani odżywki Elseve..A kiedy przecież to była podstawa w każdej polskiej łazience..

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...