poniedziałek, 5 sierpnia 2019

Idealna koszulka nocna

Wakacje w pełni, noce są ciepłe i u mnie w tym momencie najlepiej spisują się koszulki nocne. Sztuką jest, aby wybrać taką, w której będziemy czuć się nie tylko atrakcyjnie, ale także komfortowo i wygodnie.


Obecnie wybór koszulek nocnych jest przeogromny i wszystkie znajdziemy coś dla siebie. Nie ma znaczenia czy jesteśmy puszyste, z małym biustem, z dużym biustem czy wysokie i szczupłe. Ja stawiam przede wszystkim na wygodę, a kolor czy długość koszulki to już zależy od mojego aktualnego samopoczucia.


Ważne jest, aby dobrać odpowiedni rozmiar, bo za duża koszulka będzie na nas nieestetycznie zwisać, a za mała będzie niewygodnie krępowała nasze ruchy. Dlatego idealna koszulka nocna powinna podkreślać walory naszej sylwetki, a sprytnie ukrywać mankamenty.

Super jest to, że mamy tak wielki wybór modeli na rynku. Znajdziemy koszulki klasyczne o luźnym kroju, z  krótkim rękawkiem do kolan,  są też bardziej seksowne, z koronkami na ramiączkach, kusząco odsłaniające nogi i dekolt.

W zależności od modelu koszulki nocne różnią się od siebie użytym do ich uszycia materiałem. Bardziej odważne, koronkowe koszule wykonane są na ogół ze śliskiego, delikatnego materiału, zwykle z satyny, tiulu lub jedwabiu. Natomiast tradycyjne wykonuje się z głównie z bawełny, która jest materiałem przewiewnym i elastycznym.

Wybór oczywiście będzie zależał od naszego gustu, 
bo to my mamy czuć się komfortowo.

4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...