środa, 21 sierpnia 2019

Kubuś i Przyjaciele. Mam 3 lata oraz Disney Junior. Miki. Mam 4 lata

Cieszy mnie, że na ryku nie brakuje książek edukacyjnych dla dzieci w wielu przedszkolnym. Naprawdę jest z czego wybierać. My postawiliśmy na ulubionych bohaterów ze świata Disneya - "Kubuś i Przyjaciele. Mam 3 lata" oraz "Disney Junior. Miki. Mam 4 lata". 


Książki mają duży, zbliżony do A4 format i piękną szatę graficzną. Jest bardzo kolorowo i wesoło. Znajdziemy tu dwa rodzaje zadań: jedne przedszkolak wykona przy użyciu kredek, ołówka czy mazaków, a do wykonania drugich korzystać będzie z zestawu naklejek. Dołączenie do książki nalepek to fajny pomysł, bo urozmaicają one pracę. Strony są dość grube, więc mazaki nie przebijają. Polecenia są zrozumiałe dla dzieci.

Kubuś i Przyjaciele. Mam 3 lata
to świetna propozycja dla malucha. Na każdej stronie znajdziemy jedno zadanie, które jest dostosowane do wieku dziecka. I tak przedszkolak będzie szukał zwierząt ze skrzydełkami, kolorował według wzoru, szukał niepasujących elementów, rysował po śladzie, przechodził labirynty. Jak sami widzicie zadania są przeróżne i koncentrują się na rozwijaniu spostrzegawczości, nauce kolorów, kształtów, szeregowaniu od najmniejszego do największego i nauce liczenia.





Disney Junior. Miki. Mam 4 lata
Podczas zabawy przedszkolak będzie musiał wykazać się umiejętnością liczenia, rozpoznawania cyfr, odnajdywania cieni, kolorowania według wzoru oraz rozpoznawania podstawowych figur geometrycznych. Pracując z książeczką dzieci wzbogacają swoją wiedzę, rozwijają wyobraźnię i spostrzegawczość oraz usprawniają zdolności manualne.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...