sobota, 2 sierpnia 2014

Maska Carota do tłustych i często mytych włosów - KALLOS

Niedawno w moje ręce trafiła maska Carota do włosów tłustych i często mytych. Kosmetyk otrzymałam w ramach współpracy z Hurtownią Kosmetyczną  URADKA.PL.


Informacje od producenta:
Krem pielęgnacyjny do włosów z wyciągiem z marchwi. Wzbogacony wyciągiem z siemienia lnianego jest środkiem 
do pielęgnacji włosów. Bogaty w witaminy, proteiny, kwasy organiczne i sole mineralne. Dzięki nim włosy stają się lśniące i łatwe w pielęgnacji. Polecany do włosów tłustych i często mytych.

Sposób użycia: nałożyć na wilgotne włosy na kilka minut (5-10), następnie spłukać. Dla lepszego rezultatu użyć ciepła.

pojemność: 275 ml
cena: 4,99 zł (promocja) , 7.00 zł (regularna) 

Skład:
AquaCetearyl Alcohol, Cetrimonium chloride, Dipalmytoylethyl Hydroksyethylmonium Methosulfate, Parfum, Methoxy PEG/PPG-7/3 Aminopropyl Dimethicone, Linum Usitatissimum (Linum Usitatissimum (Linseed) Oil), Zea Mays Oil (Zea Mays (Corn) Oil), Benzyl Alcohol, Hexyl Cinnamal, Isopropyl Mirystate, Citric Acid, C.I. 14700, C.I.19140, Methylchloroisothiazolinone, Daucus Carota Extract, Methylisothiazolinone

Moja opinia:
  • Maska znajduje się w przeźroczystym i plastikowym słoiczku. Opakowanie jest bardzo poręczne, nie mamy problemu z wydobyciem kosmetyku. Na etykiecie znajdziemy wszystkie niezbędne informacje (nie po polsku), jak skład, termin przydatności, czy pojemność.
  • Kolor, jak widać na powyższym zdjęciu, jasno pomarańczowy, połyskujący. Pachnie ... typowo drogeryjnie, trochę sztucznie. Mnie zapach nie przeszkadza, ponieważ nie jest mocno intensywny.  Utrzymuje się na włosach do 24 godzin.
  • Maska ma konsystencję budyniową, nie spływa z ręki ani z włosów. Bardzo dobrze rozprowadza się na włosach. Dla mnie aplikacja była czystą przyjemnością. Spłukuje się bez problemu, ale zajmie nam to chwilę. Maska jest wydajna.
  • Skład przeciętny, dokładnie taki jakiego się spodziewałam po produkcie, bądź co bądź niedrogim . Cena 5 zł za 275 ml opakowanie wydaje mi się niewygórowana. Duuużo chemii, a składniki naturalne mamy dokładnie 3: olej lniany, olej z kukurydzy oraz ekstrakt z marchewki. Powyższe składniki występują niestety w ilości śladowej, więc w sumie nie robią nic. Nazwa i kolor trochę mylące, bo sami przyznajcie, że jednoznacznie kojarzą się z marchewką.
  • Maską traktowałam całe włosy wraz ze skórą głowy. Po spłukaniu włosy były sypkie, lekkie i wyjątkowo dobrze się rozczesywały. Pozostały gładkie i miękkie
  • Na duży plus zaliczam , że maska nie obciąża włosów (mam tłuste). Stały się one jakby bardziej puszyste, ale nie napuszone. Kosmetyk przedłuża świeżość moich włosów o jeden dzień :)

Maskę do włosów miałam możliwość poznać dzięki sklepowi internetowemu URADKA.PL 
Zapraszam również na FB

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...