poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Maska kolagenowa BeautyFace - pierwsze wrażenia

Firma Beauty Face zorganizowała akcję dla blogerek pod tytułem " Stop suchej skórze twarzy". Jako, że przesłanie sensowne, więc również postanowiłam wziąć w niej udział. Wybrałam do testów  antybakteryjną maskę kolagenową oczyszczającą i zmniejszającą blizny.


Informacje od producenta:
Hydrożelowa maseczka do twarzy na bazie naturalnego kolagenu morskiego z dodatkiem alg i błota morza martwego o silnym działaniu oczyszczającym, bakteriobójczym i antyseptycznym oraz poprawiającym strukturę skóry.  Maska stosowana regularnie pomaga pozbyć się bruzd i blizn oraz w walce z trądzikiem. Opakowanie stanowi gotowy profesjonalny zabieg poprawiający strukturę i wygląd skóry.
Już po pierwszym użyciu widać efekty - skóra jest oczyszczona, bardziej gładka i elastyczna a blizny, bruzdy, przebarwienia i inne zmiany skórne zmniejszone. Cera jest wyraźnie jaśniejsza, wyrównana a pory zamknięte. W celu osiągnięcia trwałych efektów najlepiej wykonać 5 zabiegów w odstępie 3-5 dni każdy.

cena: 15,90 zł (promocja) 25,00 zł (regularna)

Skład:

Moja opinia:



Opakowanie praktyczne i ułatwiające aplikację. Hydrożelowa maska znajduje się na plastikowej tacce i dodatkowo jest zanurzona w aktywnym serum . Na opakowaniu umieszczono wszelkie niezbędne informacje, jak termin przydatności, skład, sposób użycia. 

Aplikacja nie sprawia najmniejszych problemów. Sam płat jest dość delikatny, ale spokojnie umieścimy go na twarzy bez uszkodzenia go. Maseczka dobrze przylega do twarzy, u mnie odstawała tylko po bokach nosa. Bezpośrednio po nałożeniu płata miałam wrażenie, jakby miał się zsunąć, ale było to odczucie chwilowe.
Ja półgodzinny relaks z BeautyFace spędziłam w pozycji półleżącej. W międzyczasie nadrabiałam zaległości w blogowaniu.  Maseczka ładnie pachnie. Zapach wyczuwalny, ale nie narzucający się zbytnio. 

Działanie. Po jednorazowym użyciu kolagenowej maski oczyszczającej i zmniejszającej blizny z całą pewnością mogę stwierdzić:
  • Hydrożelowa maska bardzo dobrze oczyściła moją  twarz, a dodatkowo działała na nią kojąco. Zniknęły delikatne zaczerwienienia na policzkach i zblakły krostki. 
  • Skóra pozostała promienna i cudownie miła w dotyku. 
  • Poziom nawilżenia był również zadowalający.
Reasumując:
Jestem pozytywnie  zaskoczona efektem działania hydrożelowej maseczki oraz bardzo ciekawa, jaki efekt otrzymalibyśmy przy systematycznym używaniu tego produktu.

Zapraszam do sklepu internetowego BeautyFace

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...