środa, 4 października 2017

Squla Quiz Klasa 2-3

O karcianej wersji edukacyjnych quizów Squla pisałam wam już jakiś czas temu na blogu (tutaj). Dzisiaj przedstawiam kolejną grę, ale tym razem dla starszych dzieci "Squla Quiz Klasa 2-3".


Producent: Granna
Kategoria wiekowa: 7 - 9 lat
Liczba graczy: 2 - 6 osób
Czas rozgrywki: 15 min.
Cena: 34,99 zł

Gra rekomendowana jest dla 2 - 6 dzieci w wieku 7 - 9 lat. W solidnym pudełku znajdziemy 108 kart z zadaniami, dwie karty z odpowiedziami, 36 żetonów, czytelną instrukcję oraz kartę z kodem dostępu do Squla.pl.


Pytania, w których sprawdzi się nasze dziecko zostały podzielone na trzy tematy:
- edukacja przyrodnicza (oznaczona zielonym paskiem z planetą Ziemią)
Zdecydowanie najwięcej pytań. Odnoszą się one m.in do znajomości województw, planet, zjawisk atmosferycznych, roślin, zwierząt, żywności, znaków drogowych. 
- edukacja polonistyczna ( oznaczona czerwonym paskiem z polską flagą)
Mamy tutaj pytania dotyczące prawidłowej pisowni, zdrobnień wyrazów, a także sporo dat Świąt Państwowych do odgadnięcia.
- edukacja matematyczna (oznaczona fioletowym paskiem z linijką i ekierką)
Pytania odnoszą się m.in. do odczytywania czasu, rozpoznawania figur geometrycznych oraz rozwiązywania zadań matematycznych
Warto podkreślić, że wszystkie pytania są zgodne z podstawą programową MEN. 

Karty wykonane zostały bardzo estetycznie z niezbyt grubej tekturki i mają zaokrąglone rogi. Na każdej znajduje się pytanie oraz cztery warianty odpowiedzi. Niektóre pytania są ilustrowane. 


Jak gramy?
1) Każdemu z graczy rozdajemy po dwa żetony z cyfrą 1.
2) Tasujemy karty i kładziemy je w stosie obrazkami do dołu.
3) Pozostałe żetony układamy rewersami do góry.
4) Ze stosu kart wybieramy pytanie i czytamy je po cichu. Jeśli znamy odpowiedź to ją wykrzykujemy. 
5) Jeśli  odpowiedzieliśmy poprawnie to losujemy żeton, a jeśli nie to oddajemy jeden ze swoich  żetonów na stos znajdujący się na środku stołu. żetonów mamy 4 rodzaje. Na większości mamy cyfrę 1  lub 2. Są też żetony z postacią Psotnika (dzięki niemu możemy wyznaczyć gracza, który nie będzie w danej rundzie odpowiadał na pytanie) oraz Szczęściarza ( możemy wylosować żeton od innego gracza). Oba żetony używamy raz podczas gry.
6) Po 12 pytaniach podliczamy punkty, ten kto ma ich najwięcej wygrywa.


Do gry dostajemy też prezent - kartę z kodem dostępu do Squla.pl na okres 30 dni. Squla.pl to platforma edukacyjna dla dzieci, która pozwala im uczyć się poprzez zabawę. Program obejmuje prawie 50 000 zadań w postaci quizów, misji i gier o różnym poziomie trudności, przeznaczonych dla uczniów klas 1-6 szkoły podstawowej oraz dla dzieci w wieku przedszkolnym. Dzięki nowatorskiej formule Squli dzieci lubią się uczyć i więcej się uczą, a zatem osiągają lepsze wyniki. Squla to gwarancja rozwoju.

Po raz kolejny Granna zapewnia nam potężną dawkę szkolnej wiedzy, którą przyswajamy podczas świetnej zabawy. 

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...