czwartek, 19 listopada 2015

CNDirect Haul + Review.

Przedstawiam rzeczy, które wybrałam sobie ze sklepu internetowego CNDirect.


Na początek kilka słów o sklepie. Znajdziemy tutaj mnóstwo rzeczy: ubrania damskie, dziecięce, zabawki, akcesoria, biżuterię, buty czy torebki.
Sam proces dokonywania zakupów, czy rejestracji w sklepie internetowym jest bardzo prosty. Nie mamy najmniejszego problemu, wszystko jest czytelne i uproszczone do niezbędnego minimum. Przesyłka szła do mnie z Chin dwa tygodnie, więc nawet szybko. Otrzymałam link śledzący, dzięki czemu wiedziałam, gdzie w danym momencie jest moja paczka. Z reguły przesyłka jest płatna, ale możemy również zajrzeć do kategorii Free Shipping, w której to umieszczane są rzeczy, które przesyłane są bezpłatnie.  Rzeczy były zapakowane w zwykłą bąbelkową kopertę, nic się nie uszkodziło podczas transportu.

źródło: cndirect
Strój kąpielowy w stylu lat  50-tych. Góra jest bardzo dobrze skrojona, wiązana na szyi. Miseczka jest usztywniona i na fiszbinie. Ja mam miseczkę B i  w biuście leży idealnie. Co ważne podczas poruszania się nic się nie przesuwa i nie wypada ;)
Dół wygląda identycznie, jak na zdjęciu w sklepie. Paseczki z przodu są przyszyte po bokach, ale jak ubierze się majteczki, to ładnie leżą. Samo wykończenie oceniam bardzo dobrze, nie ma wystających nitek. W praniu nic się nie dzieje. Materiał jest bardzo wytrzymały, rozciągliwy.  Kosztował $5,26




Kapelusz idealnie sprawdzał się na plaży. Na zdjęciu jest jeszcze wygnieciony, bo nie zdążył rozprostować się po podróży. Możemy go złożyć na 4 części. Rondo kapelusza jest szerokie i bardzo fajnie sprawdza się przy dużym słońcu. Wykonany jest porządnie. Mamy również gumkę, aby nie zwiało nam go przy dużym wietrze. Nie wiem czemu gumka nie jest czarna, niestety biała średnio mi się podoba. Koszt: $2,99




Wybrałam również coś dla synka. W zestawie mamy bębenek z pałeczkami. Bębenek ma tasiemkę, dzięki której dziecko może zawiesić go na szyi. Trąbkę, a właściwie gwizdałkę, bo przyciski to tylko atrapa. Grzechotkę oraz marakasy. Instrumenty wykonane są z solidnego, kolorowego plastiku. Przyciągają wzrok i zajmują dziecko na długo.  Zabawka przeznaczona dla dzieci powyżej 3 lat. Taki zestaw kosztuje $1,99





źródło: cndirect
W pakiecie otrzymujemy 4 szt. blokad, czyli mamy 4 pary bezpiecznych drzwi dla maluszka.
Blokada jest bardzo prosta w użyciu - wystarczy założyć ją na górną część drzwi bądź na zawiasy. Dzięki niej już żadne drzwi nigdy się nie zatrzasną. Blokadę tę w każdej chwili można zdjąć. Jej niewielki koszt zachęca do tego, by zainstalować ją na każdych drzwiach w domu. Nie ma potrzeby przyklejania jej do drzwi. Blokady są w kształcie zwierzątek w czterech kolorach: żółty, niebieski, pomarańczowy i zielony. Wykonane są z gumowego tworzywa  piankowego EVA, który jest nietoksyczny i bezzapachowy (taką informację znalazłam na stronie sosrodzice). Koszt za zestaw $0,99.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...