sobota, 14 listopada 2015

MINI MAX - lakiery do paznokci - Eveline Cosmetics

Dzisiaj prezentuję kolejne nowości marki Eveline Cosmetics - lakiery do paznokci - MINI MAX quick dry & long lasting. W sprzedaży mamy mnóstwo kolorów,  ja otrzymałam dwa kolory 059 róż oraz 060 mięta.


  • Lakiery znajdują się w niewielkiej (5 ml), okrągłej, stabilnej i szklanej buteleczce. Na opakowaniu znajdziemy podstawowe informacje (skład, dane producenta, pojemność itp.). 
  • Pędzelek jest wygodny w użytkowaniu,  szeroki, nie wystają żadne włoski. Jeden z najlepszych,  jakie miałam. 
  • Konsystencja przyjazna, nierozwarstwiona, rzadka, ale nie rozlewa się po skórkach. Wysycha dość szybko, bo w kilka minut. 
  • Dla uzyskania pełnego krycia musimy pomalować paznokcie 2 warstwami i tak też uczyniłam. Nie stosowałam top coat. Lakiery tworzą idealnie gładką powierzchnię. Praktycznie po dwóch dniach delikatnie starł się na końcówkach, nie było to mocno widoczne. Na czwarty dzień zaczął odpryskiwać, więc go zmyłam. 
  • Bez problemu usuniemy lakiery zwykłam zmywaczem, nie odbarwiają one również płytki paznokcia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...