środa, 9 lipca 2014

Pachnę z CARLO BOSSI PARFUMES

Dzisiaj przedstawię zapachy, które towarzyszą mi od ponad trzech tygodni, a są to Spring Kiss oraz Vertigo Silver pour Homme  ,marki Carlo Bossi Parfumes. Zapraszam


Informacja od producenta:
"Perfumy Carlo Bossi są doskonałą alternatywą dla perfum renomowanych marek światowych. Często przypominają dany zapach jednak zawsze mają coś swojego. Nigdy nuty nie powtarzają się w całości co nadaje naszym kompozycjom inny wymiar." 
Typ kwiatowo-owocowo-zielono-piżmowy
Nuta głowy: bergamotka, zielone jabłko, gruszka
Nuta serca: róża, frezja, konwalia
Nuta bazy: piżmo, drzewo sandałowe, mech


pojemność: 100 ml
cena: 54,99 zł

Skład:

Moja opinia:
Woda perfumowana została dla mnie dobrana na zasadzie moich preferencji. Napisałam, jakie aromaty lubię i pani Anastazja trafiła w dziesiątkę z zapachem damskim Spring Kiss.

Opakowanie:
Zdjęcia niestety nie oddają w pełni piękna flakonu Spring Kiss, wygląda wprost bajecznie w świetle słońca. Buteleczka wykonana z masywnego i grubego szkła, jest wykończona atomizerem ze stali nierdzewnej. Atomizer rozpyla wodę w postaci delikatnej mgiełki, nie zacina się . Woda perfumowana zapakowana jest w trwały kartonik, na którym znajdziemy hologram potwierdzający oryginalność produktu oraz wszystkie niezbędne informacje (skład, data trwałości itp.). Dodatkowo kartonik jest zafoliowany, więc wiemy, że nikt przed nami go nie otwierał.


Moja opinia:
Zacznę od tego, że określenie zapachu jest bardzo subiektywne i dość trudne, ponieważ  każdy z nas ma swoje osobiste skojarzenia z zapachami. No i przecież te same perfumy pachną inaczej na różnych osobach.

Trwałość:
Zapach utrzymuje się na mojej skórze przez około 5 godzin.

Zapach:
Carlo Bossi stworzył kompozycję świeżą, radosną, soczystą - jednym słowem - wiosenną, a zarazem wyrazistą i solidną za sprawą piżma i drzewa sandałowego.

Jest w niej orzeźwienie, delikatność, ale też szyk i elegancja.

Spodziewałam się, że bardziej wyczuję nuty kwiatowe, ale jakoś mi umknęły. Nie wiem , czy są tak subtelne, czy mój nos mnie zawodzi.

Co istotne Spring Kiss nie jest duszący, nie powoduje bólu głowy. Mimo dużej zawartości alkoholu, nie spowodował u mnie podrażnienia, czy innych niepożądanych objawów skórnych.

Zapach uniwersalny, można go używać na co dzień, jak i na wielkie wyjścia.

* * * * * * * * * * * * * * 

Zapach męski Vertigo Silver pour Homme jest nowością w ofercie Carlo Bossi, nawet nie widziałam go jeszcze w sklepie internetowym. 


Informacja od producenta:
typ leśno- cytrusowy
Nuta głowy: młode zboża, mandarynka, pomarańcza
Nuta serca: morskie nuty, lawenda
Nuta bazy: bursztyn, paczuli, szałwia muszkatołowa, cedr

pojemność: 20 ml
cena: b.d.

Skład:

Moja opinia:
Perfumetka męska była praktycznie dobierany w ciemno, ale muszę powiedzieć, że woda perfumowana Vertigo Silver  pour Homme przypadła zarówno mi , jak i mężowi-testerowi do gustu.

Opakowanie:
Perfumetkę otrzymujemy w zafoliowanym kartonowym pudełku, na którym znajdują się wszystkie niezbędne informacje oraz hologram potwierdzający oryginalność produktu. Sama woda perfumowana znajduje się w fiolce z atomizerem o pojemności 20 ml (travel size "do torebki"). Bardzo fajny pomysł tym bardziej, że mamy okres wakacyjny.


Trwałość:
Zapach bardzo trwały. Utrzymuje się na skórze bardzo długo około 11 godzin, więc praktycznie przez cały dzień. Spodziewałam się raczej 5 godzin, a tu miła niespodzianka.

Zapach:
Zacznę od tego, jaki zapach nie jest . Nie jest duszący, mdły i agresywny.

Jaki jest ? Zagadkowy i zaskakujący.  Zapach wyrazisty, ale przy tym nie nachalny, co jest dość trudnym połączeniem.  Kompozycję charakteryzuje pewna subtelność i nieprzesadzona słodycz.

Polecam mężczyzną, którzy szukają czegoś zdecydowanego, z nutą morsko-drzewną oraz cytrusem w tle.

Niestety nie wiem ile kosztują, ale za ten zapach oraz trwałość dałabym każde pieniądze ;)


1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...