poniedziałek, 2 listopada 2015

Przeciwzmarszczkowy nawilżający krem na dzień i na noc 40+ - Luxury Paris

Dzisiaj recenzja gościnna przeciwzmarszczkowych nawilżających kremów -  na dzień i na noc . O opinię o kremach dedykowanych dla pań powyżej 40 roku życia poprosiłam moją kuzynkę.


Informacje od producenta:
Rewolucyjny program Luxury Paris Nouvelle beaute został opracowany z myślą o profesjonalnej pielęgnacji skóry dojrzałej, wymagającej intensywnej regeneracji, odżywienia i wzmocnienia. Przełomowa francuska technologia Radical-lift restore technology w połączeniu ze składnikami aktywnymi najnowszej generacji zawartymi w Argan Nightcare Complex, pozwala uzyskać spektakularne rezultaty odmładzające widoczne już od pierwszej aplikacji.
Krem na dzień
Luksusowy krem na dzień bogaty w naturalne olejki, minerały i opatentowane składniki nawilżające, skoncentrowane w innowacyjnym kompleksie odmładzającym ARGAN REVITALASING MULTICOMPLEX, intensywnie odżywia skórę i redukuje widoczność wszystkich oznak starzenia. Unikalna receptura z olejkiem arganowym, kwasem hialuronowym, masłem shea, olejkiem kokosowym i proteinami soi przywraca skórze witalność, jędrność i gładkość. Doskonały do stosowania pod makijaż.
Krem na noc
Luksusowy krem o bogatej formule i unikalnych składnikach aktywnych zawartych w ARGAN NIGHCARE COMPLEX doskonale regeneruje i odżywia. Pobudza komórki skóry do intensywnej odnowy i przedłuża ich żywotność. Wypełnia zmarszczki od wewnątrz, przywraca skórze elastyczność i jędrność. Formuła bogata w olejek arganowy, kwas hialuronowy, GATULINE IN-TENSE, mleczko pszczele, olejek makadamia, masło shea, witaminy A i E skutecznie redukuje wszystkie oznaki starzenia.
pojemność: 50 ml
cena: 30 ok zł



"Opakowania bardzo mi się podobają, słoiczki są solidne, szklane, nakrętki takie metalowe. Dodatkowo kosmetyki umieszczono w zafoliowanych kartonikach. Dobry pomysł, bo nikt przede mną ich nie otwierał. 
Konsystencja kremu na dzień jest gęsta, kremowa o kolorze białym. Wchłaniał się u mnie dość szybko i nie pozostawiał świecącej warstwy. Krem na noc natomiast jest koloru kawy z mlekiem. Wydaje mi się bardzie treściwy niż krem na dzień.   
Z działania w sumie też jestem zadowolona, bo krem na dzień nadawał się pod makijaż. Bardzo dobrze nawilżał skórę i miałam wrażenie, że lekko napinał od rana. Miałam bardziej wyraźny kontur. Skóra w dotyku była miękka i gładka. Krem na noc był bardziej bogaty i mocno nawilżał. Ważne dla mnie było , że nie spowodował wysypu zaskórników, ani mnie nie podrażnił. Mam wrażenie, że zmarszczki płytkie zostały wygładzone."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...