niedziela, 26 października 2014

Nowości w mojej kosmetyczce ... i nie tylko (7)

Kochani, przedstawiam moje przesyłki z ostatnich dwóch tygodni. Ostatnio u mnie na blogu kwitnie współpraca polsko-chińska ;)

* * * * * * * * * * * * * * * *
W ramach kontynuacji współpracy ze sklepem internetowym TBDress wybrałam sobie poniższe buty, które zdążyłam już zrecenzować na blogu ;) TUTAJ


* * * * * * * * * * * * * * * *
Torebeczka od DressVe. Trochę mnie zaskoczyła, czy na plus? Tego dowiecie się niebawem z recenzji.


* * * * * * * * * * * * * * * *
Ze sklepu internetowego TideBuy wybrałam sobie (a raczej dla synka) .... no właśnie co? Kto zgadnie?


* * * * * * * * * * * * * * * *
W ramach kontynuacji współpracy z firmą FITOMED będę testować ziołowy balsam do ciała oraz ziołowy szampon do włosów tłustych.


* * * * * * * * * * * * * * * *
Kolejna kontynuacja współpracy tym razem  z Pachnącą Szafą. Otrzymałam nowość - dekoracyjny odświeżacz powietrza - Home Nature o zapachu jaśmin i len. 


* * * * * * * * * * * * * * * *
Mam i ja swój CelluBlue. Przesyłka szła i szła, aż zaginęła ;) I musiałam czekać na kolejną wysyłkę, ach ta poczta.


* * * * * * * * * * * * * * * *
Nowość u mnie blogu - kosmetyki Akuna. Wybrałam do testów BIO mydło w płynie do higieny intymnej oraz pastę do zębów HerbaCura 3 In One.


* * * * * * * * * * * * * * * *
Mapa - obrazkowy przewodnik po Polsce. Jeszcze można zamawiać TUTAJ.


* * * * * * * * * * * * * * * *
Bulionetki Knorr, o możliwości otrzymania informowałam was na moim FanPage'u,


I to tyle :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...