środa, 29 października 2014

Torebka od DressVe

Czas zaprezentować torebkę, którą wybrałam sobie ze sklepu internetowego DressVe. Upatrzyłam ją sobie, kiedy tworzyłam wishlistę i tak oto znalazła się u mnie.


Przesyłkę otrzymałam po 2 tygodniach, więc całkiem nieźle, jak na podróż z Chin. Podczas transportu nie została uszkodzona.


Torebka została wykonana z brązowego, skóropodobnego materiału. Z przodu mamy ozdobną krateczkę, a z tyłu jest gładka.  Przez środek przebiega ozdobny łańcuszek. Torebka zapinana jest na zamek błyskawiczny. Lubię takie rozwiązania, ponieważ zawsze jest to jakaś dodatkowa przeszkoda dla potencjalnego złodzieja-kieszonkowca. Z tyłu mamy dodatkową, małą kieszonkę na jakiś drobiazg.



Na zdjęciach torebka wydaje się mega pojemna, ale niestety taka nie jest, ponieważ zamek został wszyty w połowie torebki. Bardzo nad tym ubolewam. Zatem moje poszukiwania pojemnej, workowatej torby trwają dalej.



W środku znajduje się jedna duża kieszeń. Wygospodarowano również dwie nieduże przegródki, jedną na telefon, czy coś innego oraz drugą zapinaną na suwak. Wnętrze starannie wykończone, bez wystających nitek. Podszewka wykonana z dobrej jakości materiału.


Torebka najlepiej prezentuje się, gdy nosimy ją w ręku. Do torebki możemy doczepić długi pasek, ale wtedy traci dużo na fasonie. Pasek doczepiamy w połowie torebki i ona się składa na pół. Nie wygląda to najlepiej, moim zdaniem zahaczki do paska powinny być umieszczone na górze torebki, a nie w połowie.


Torebka wygląda identycznie, jak na zdjęciach w sklepie DressVe. Kosztowała $18,99 + koszty przesyłki $6,74 , a możecie ją zobaczyć TUTAJ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...