sobota, 18 października 2014

Przeczytane 8-9 / 2014

Dzisiaj szybki post z  książkami przeczytanymi przeze mnie w sierpniu i wrześniu. Ostatnio nie mogę się z niczym wyrobić, stąd posta ukazuje się tak późno.


PODSUMOWANIE - SIERPIEŃ i WRZESIEŃ
przeczytane książki: 18
ilość stron: 6 333
średnio dziennie stron: 104
wysokość stosu książek: 31,8 cm

Przeczytane tytuły:

Twórczość Jacka Campbella poznałam przez przypadek. Z wrodzonego skąpstwa wrzuciłam 50 gr do parkometru i miałam dosłownie chwilę na wypożyczenie książek z biblioteki. Wpadłam i chwyciłam co mi się pod rękę nawinęło i ... nie żałuję, bo bardzo przypadły mi do gustu. Czytałam powieści z cyklu: Zaginiona flota.
- "Nieustraszony" (tom 2) 
- "Odważny" (tom 3)   
- "Waleczny"  (tom 4)   
- "Bezlitosny" (tom 5) 
- "Zwycięski" (tom 6) 
- "Przestrzeń zewnętrzna: Dreadnaught" (tom 7) 

Nowością dla mnie było poznanie twórczości Stanisławy Fleszarowej -Muskat . Książki stały całe lata w babcinej biblioteczce, a ja myślałam, że to jakieś nudne romansidła.
- "Łza" - jest to ostatnia, niedokończona powieść pisarki.
- "Zatoka śpiewających traw"
- "Wczesną jesienią w Złotych Piaskach"
- "Pasje i uspokojenia"
- "Pozwólcie nam krzyczeć" (część 1)
- "Przerwa na życie" (część 2) 
- "Wizyta" (część 3)

- "Banita" Jacek Komuda  - nie jest to moje pierwsze spotkanie z tym autorem, wiedziałam czego mogę się spodziewać i oczekiwania zostały spełnione.

- "Stateczna i postrzelona" część I Monika Szwaja - Książka była dodana do jakiejś gazety, została rozbita na dwie części. Nie wiem po co. Dla mnie to takie rozbudowane opowiadanie, którego przeczytanie zajmie nam góra 2 godziny.

Cykl: Saga Wojny Mroku - autor: Raymond E. Feist
- "Lot nocnych jastrzębi" (tom 1)
- "Wyprawa do Imperium Mroku" (tom 2)
- "Gniew szalonego boga" (tom 3)

PODSUMOWANIE ROCZNE
przeczytane książki: 62
ilość stron: 25 166
średnio dziennie stron: 93
wysokość stosu książek: 126,5 cm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...