wtorek, 11 kwietnia 2017

Equilibra BABY LINE: łagodny szampon do ciała i włosów

Ostatnio kąpiel moim chłopakom umila łagodny szampon do ciała i włosów No Tears. Linia produktów Equilibra BABY LINE przeznaczona jest dla delikatnej skóry dziecka już od pierwszego dnia.


Kiedy wybieram kosmetyki dla moich maluchów szczególnie zwracam uwagę na skład. Tutaj mamy aż 98 % składników pochodzenia naturalnego. Spora ilość aloesu nawilża i chroni, a wyciąg z nagietka koi. Brak agresywnych detergentów,  parabenów oraz barwników. Krótki, fajny skład, właściwie nie mam się do czego przyczepić. 

Konsystencja żelowa, lekka. Naturalne pH. Zapach przyjemny, nienachalny. Kosmetyk ładnie się pieni i dobrze spłukuje, pozostawiając na skórze delikatny zapach.

Lubimy kosmetyki typu 2w1, którymi wymyję zarówno włosy, jak i ciało moich szkrabów. Łagodny szampon do ciała i włosów bardzo dobrze oczyszcza i nie plącze włosów moich chłopaków. Włosy po umyciu pozostały przyjemnie miękkie w dotyku, aksamitne i błyszczące. Nie podrażnia ani nie uczula. Skórę maluszka oczyszcza delikatnie i zapobiega przesuszaniu jej. Świetnej jakości kosmetyk, godny polecenia nie tylko dla bardzo wrażliwej i delikatnej skóry niemowląt i dzieci, ale również dla dorosłych. 




Chusteczki otrzymałam doklejone do szamponu. W mini opakowaniu było ich 20 sztuk, więc spokojnie wyrobiłam sobie o nich zdanie. Są dość duże i odpowiednio nasączone. Bez problemu i zbędnego tarcia przemyjemy skórę dziecka po zmianie pieluszki. Mamy sporo składników, które mi (a właściwie skórze maluszka) się podobają - olejek z masłem Shea, aloes, wyciąg z nagietka oraz inulina. Jestem na TAK! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...